müşteri memnuniyeti

Antakium Müşteri Memnuniyeti

ANTAKIUM GRUP RESTORAN olarak bizler müşterilerimizi en yüksek düzeyde memnun etmek, güvenlerini ve sadakatlarini kazanmak için tüm faaliyetlerimizde müşteri odaklı bir yaklaşım benimseriz. Bu nedenle CRM (Customer Relationship Management) ilkelerine uyar ve Müşteri Odaklı Yaklaşımı benimseriz. Aynı zamanda kaliteli hizmet beklentisine uygun bir anlayışla hareket ederek, ürün ve hizmetlerin satışı sonrasında da müşterilerimizle güçlü, doğru, net ve kalıcı bir ilişki kurmayı hedefleriz.



ANTAKIUM GRUP RESTORAN müşterilerini tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bu nedenle bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir. Özellikle müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar. Böylelikle "Müşteri bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir. Bundan dolayı ANTAKIUM GRUP RESTORAN Müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi, gidermeyi taahhüt eder.