FRANCHISE eğitim kitapçığı

Hızla büyüyen sektörde siz de yerinizi almak için acele edin!

ANTAKIUM GRUP RESTORAN Franchise Satış Operasyonu, bizimle benzer vizyona sahip siz yatırımcılarla, Kazan Kazan Yöntemi ile sonuçlanacak müzakerelerin yönetilmesi işidir. Bu bakımdan profesyonelce ele alınması gerekir. Sektör içerisinde hızlı büyüme tutkusuyla, tuzakları görmezden gelen birçok firmanın başarısızlık öykülerini duymak mümkündür.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN beraber çalışacağı firmaları ile uzun soluklu işler geliştirerek, fırsat ve tehditleri gözden kaçırmadan, planlı bir strateji ile sürecin doğru ve net bir şekilde yürütebilmesi için profesyonel destek sağlar. Uzun yıllardır sektörün içinde birçok başarıya imza atmış ANTAKIUM GRUP RESTORAN Yönetim Kadrosu sizinle ve ekibinizle detaylı proje çalışmaları gerçekleştirerek size en uygun Franchise Modelini belirler.

Bu yüzden hizmet adımlarının aşağıdaki şekillere göre belirlenmesi gerekir.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN FRANCHISE ADIMLARI:

  • Analiz Etme
    • Mali Analiz
    • Operasyonel Analiz
    • Yaşanabilirlik Analiz
  • İyileştirme Çalışmaları
  • Planlama Oluşturulması
  • Sürecin Yönetimi
  • Strateji Evresi
    • Firma standartlarının belirlenmesi
    • Alternatif planlamaların yapılması
    • Bölge Planı Oluşturma
    • Profil Belirleme
  • İlerleme Raporlarının Hazırlanması
  • Satış Stratejilerinin Belirlenmesi
    • Eğitim planı
    • Sözleşme aşaması
    • Satış kataloğu
    • Satış planı

ANTAKIUM GRUP RESTORAN Franchise Operasyonu ile ANTAKIUM GRUP RESTORAN dan Franchise hizmeti alan firmaların gelirlerini en üst seviyeye çıkarmak, ANTAKIUM GRUP RESTORAN için hayati öneme sahiptir. Şubelerin farklı sebeplerden düşük performans göstermemeleri için, sorunlar tespit edilerek hızla çözüme ulaştırılması ANTAKIUM GRUP RESTORAN için çok önemlidir.

İşte bu yüzden; ANTAKIUM GRUP RESTORAN ustaca ve doğru yönlendirilmiş girdiler ile performansı artıracak şekilde firmalarını motive eder.

FRANCHISE ADAYLARIMIZDAN İSTEDİĞİMİZ BAZI KRİTERLERİMİZ:

  • OPERASYON
    • Mağaza Genel Görünüm
    • Görsel Uygulamalar
    • Havalandırma Çalışma Düzeni
    • Dolap Düzeni
    • Ürün Tazelik Görsellik
    • Tanıtım Uygulamaları
    • Aydınlatma
  • PERSONEL
    • Personel Kişi Sayısı
    • Personel İletişim / Uygunluk
    • Personel Ürün Bilgisi
    • Personel Kişisel Bakım
    • Personel Kıyafetleri
    • Personel Resmi Evraklar
    • Müşteri Karşılama / Uğurlama
  • TEMİZLİK VE HİJYEN
    • Mutfak
    • Soğutucu Dolaplar
    • Aynalar
    • Tablolar
    • Kullanılan Araç/Gereç Temizliği
    • Aydınlatmalar
    • Masa /Sandalye
    • Tezgah
    • Zemin
    • Müşteri WC’leri
    • Dış Cephe Camlar

OLMAZSA OLMAZLARIMIZ

Hiçbir işletme müşterisiz başarılı olamaz. Eğer müşteriniz yoksa bir işinizde yoktur. Sadece hobiniz vardır. ANTAKIUM GRUP RESTORAN da şirket hedeflerini, müşteri hedeflerine indirmek atılması gereken en önemli adımdır. Ne kadar yeni müşteri bulmanıza ihtiyaç var ? Elde ki müşterilerin ne kadarını tutmalısınız ? Müşteri karlılığını nereden nereye taşımalısınız ? Bu soruların cevapları size ANTAKIUM GRUP RESTORAN Müşteri Yönetiminizle ilgili temel doğruları söyleyecektir.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN sürekli değişimin yaşandığı, yoğun rekabetin bulunduğu dinamik pazarlarda faaliyetlerini gerçekleştirmektedir. Böyle bir dinamik ortamda işletmenizin başarılı olabilmesi ve kar elde edebilmesi için, mevcut ve potansiyel müşterilerinizin beklentilerinizi anlaması, karşılaması ve hatta aşması gerekir. Bu çerçevede; ANTAKIUM GRUP RESTORAN Franchise Yönetimi kavramı sizler açısından büyük bir önem taşımaktadır.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN ın bu konudaki amacı, müşterilerle genellikle bireysel olarak daha iyi ilişkiler kurmak suretiyle, müşteri tabanının değerini arttırma nihai hedefiyle alınmasıdır.

  • Her tatmin olmuş müşteri, 3’ten daha fazla müşteriyi ANTAKIUM GRUP RESTORAN a getirir.
  • Mutsuz olmuş bir müşteri, 10’dan daha fazla potansiyel müşteriye yaşadığı olumsuz deneyimini iletir.
  • Hızlı satış oranları ve performans, tatmin ve güven artışıyla yukarı tırmanır.
  • Düzenli müşteriler, yeni müşterilerden daha az hassasiyet gösterir.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN MÜŞTERİ YÖNETİMİ KAVRAMI TEMEL UNSURLARI:

STRATEJİ:

ANTAKIUM GRUP RESTORAN için müşteri stratejisi; En mükemmel karlılığın müşterinin tercihlerini, ihtiyaçlarını karşılamayla sonuçlanan işletmeye, müşteri ilişkilerinin bir portföyünü kurmasına imkân veren, sınırlı organizasyonel kaynakların akıllıca kullanımını içermektedir.

  • SÜREÇ:
    • Müşteri Odaklı
    • Değer Katıcı
    • Sahiplenilmiş
    • Açıkça anlaşılmış
    • Ölçülebilir
  • MÜŞTERİ İLETİŞİMİNDE DİKKAT ETMENİZ GEREKEN NOKTALAR:
    • Müşteriye Davranış
    • Doğru Bilgi Verme
    • Nezaket ve İncelik
    • Etkin Beden Dili Kullanma
    • Takım Çalışması
    • Problem Çözme
  • TEMİZLİK VE HİJYEN
    • Mutfak
    • Soğutucu Dolaplar
    • Aynalar
    • Tablolar
    • Kullanılan Araç/Gereç Temizliği
    • Aydınlatmalar
    • Masa /Sandalye
    • Tezgah
    • Zemin
    • Müşteri WC’leri
    • Dış Cephe Camlar

SATIŞIN EN ÖNEMLİ KISMI PERSONEL İLE BAŞLAR…

Davranışlar algıların, kimi zaman da ön yargıların etkisiyle şekillenir ve sistematik bir tavır olarak hedefe (müşteriye) yönelir.

Personellerin amacını aşan bazı tavırları, ANTAKIUM GRUP RESTORAN anlayışında derin kırılmalara yol açabilir. Doğal iletişim akışının çeşitli engellerle kısıldığı veya tıkandığı bir iş yerinde ise çalışanlar arasında ilişkiler zayıflar, güven duygusu sarsılır, birlik ruhu dağılır. Bu bilinçle ANTAKIUM GRUP RESTORAN işletme ortamında karşılıklı saygının olması hayati önem taşır.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN da doğru iletişim başarı, hem de güven için aşılması gereken kilit noktadır.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN PERSONEL ÖZELLİKLERİ

  • Davranış ve Tavır
  • Dış Görünüm
  • Kişisel Hijyen
  • Giyim Şekli

ANTAKIUM GRUP RESTORAN BAŞARILI PERSONEL SENKRONİZASYONU:

Başarılı bir ANTAKIUM GRUP RESTORAN personeli satışta sonuç odaklı olması gerekir. Hedefe ulaşmak için mutlaka hedef odaklı çalışmalıdır. Başarılı bir sonuç senkronizasyonu ile taçlandıracak bu süreç, personeli aynı zamanda tercih edilen bir temsilci yapar.

PERSONEL DOĞRU VE HIZLI BİR İLETİŞİM KURMALIDIR

ANTAKIUM GRUP RESTORAN da personelin iletişim becerisi son derece önem taşır. Ürünü satan ve satın alan arasındaki bağlantıyı kurmak, satışın ana amacıdır ve Antakium Grup Restoran personelinden de bu bağlantının hızlı ve verimli bir şekilde yapılması beklenir. Dolayısıyla personelin müşteri ile iletişiminin kuvvetli olmasına, müşterilerinizle hızlı ve doğru bir diyalog kurabilmesine özen gösterilmelidir.

SATILAN ÜRÜNLER HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMALIDIR

Başarılı bir satış için öncelikle ANTAKIUM GRUP RESTORAN da satılan ürün hakkında personelin kapsamlı bir bilgiye sahip olması gerekir. Unutulmamalıdır ki ancak bu şekilde müşterinize personeliniz yardımcı olabilir ve yarar sağlayabilir. ANTAKIUM GRUP RESTORAN'da satılan ürünlerin tüm özelliklerini ve emsallerinden farkını bilen bir personel daha iyi performans gösterir.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN DA TEMİZLİK VE HİJYEN EN ÖNEMLİ VURGULADIĞIMIZ

Sağlığa zarar verecek ortamlardan korunmak için yapılacak uygulamalar ve alınan temizlik önlemlerinin tümü hijyen olarak tanımlanır. Hijyenin temel ilgi alanı, sağlığın korunması ve sürdürülmesidir. Bu düşünceden yola çıkarak ANTAKIUM GRUP RESTORAN ın Franchise Uygulamalarında en değer verdiği kriteri temizlik ve hijyendir.

Başta kişinin kendi sağlığı olmak üzere, başkalarının da sağlığını korumanın en önemli aracı temizliktir. Sadece beden temizliği değil, kullanılan her şeyi ve her ortamı temiz tutmak da temiz olmanın gereğidir.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN TEMİZLİK &HİJYEN KURALLARI

  • Personel Bölümü Temizlik & Hijyeni
  • Mutfak Bölümü Temizlik &Hijyeni
  • Servis Bölümü Temizlik & Hijyeni

PERSONEL BÖLÜMÜ TEMİZLİK & HİJYENİ:

Ellerin Bakımı ve Temizliği:

Eller vücutta en çok kirlenen ve mikroorganizmalarla en çok temas eden organlardır. Hastalık yapan mikroorganizmalar kişiden kişiye en çok eller yolu ile bulaşmaktadır. Bu nedenle ellerin temizliğine çok fazla özen gösterilmeli ve eller mümkün olduğunca çok yıkanmalıdır. Hijyenik el yıkamanın amacı, eller üzerinde bulunan geçici bakterilerin tamamını, kalıcı bakterilerin ise bir kısmını ellerden uzaklaştırmaktır.

Satış yapılacak gıdanın temizliği için ilk şart ellerin temizliğidir. Çiğ gıdalarla, çöp ve gıda artıklarıyla her temasın ardından eller mutlaka yıkanması gerekir.

En iyi el yıkama işlemi; bol sabun ve bol su ile, bilekleri de içine alacak şekilde, avuç içi, parmak araları, parmak uçları ve özellikle tırnak diplerini temizleyecek biçimde olmalıdır. Yıkandıktan sonra nemli kalmaması (mantar gibi mikroorganizmaların üremesini engellemek için) çok önemlidir.

Kıyafetlerin Temizliği

Derimizi olduğu gibi, giysilerimizde vücudumuzu zararlı dış etkenlerden korumak için görevlidir. Ancak giysilerimiz, derimizi de koruma görevi üstlendiği için çok daha fazla kirlenir.

Kirlenmiş giysi çok fazla ter yapar ve kötü kokar. Ayrıca ter de giysinin kirlenmesinde çok büyük bir etkendir. Bu nedenle ANTAKIUM GRUP RESTORAN görev başında olan personelin kıyafetlerinin düzenli ve temiz olmasına çok özen gösterir.

Çalışanlardan Gıdalara Geçebilecek Hastalıklar

Grip, nezle, mide, bağırsak v.b hastalıkları personelin geçirmesi durumunda, gıdaların hijyen ve temiz olarak korunabilmesi açısından ilgili önlemin alınması gerekmektedir.

MUTFAK BÖLÜMÜ TEMİZLİK & HİJYENİ:

Servis bölümünde bulunan yazar kasa, pos cihazları gibi materyallerin sabah ve akşam silinmesi, cam yüzeyler ve zeminin silinmesi, mangalın temizlenmesi gibi genel yapılacak temizlik ve hijyen çalışmalarının tamamıdır.

ANTAKIUM GRUP RESTORAN temizlik ve hijyen prensiplerini ilke olarak benimser.